Zo maak jij de provincie mooier, innovatiever en duurzamer
Als bestuursmedewerker GS-secretariaat verzorg jij alle secretariële en ondersteunende werkzaamheden voor één gedeputeerde en ben je het visitekaartje van de bestuurlijke organisatie. Hiervoor kun je snel schakelen, beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden, ben je klantgericht, sterk in plannen en organiseren en heb je een proactieve houding. Voor deze functie is het van belang dat je gevoel hebt voor politiek/ bestuurlijke verhoudingen en processen binnen de overheid.
Als bestuursmedewerker GS-secretariaat:
- Ondersteun je de gedeputeerde met secretariële werkzaamheden in de breedste zin van het woord, van agendabeheer tot het ontvangen van gasten;
- Stem je af en werk je samen met de bestuurs- en communicatieadviseurs van de gedeputeerden;
- Ben je het eerste aanspreekpunt voor in- en externe relaties en instanties;
- Vorm je de buffer tussen bestuurder en externe instanties door binnenkomende mails en telefoongesprekken op inhoud te selecteren en prioriteren of indien mogelijk zelf de benodigde informatie te verstrekken;
- Treed je in overleg met de betrokken organisatieonderdelen met als doel de bestuurder(s) op de juiste tijd van de juiste informatie en vergaderstukken te voorzien.
Wij zoeken een ervaren secretaresse met hbo werk-/denkniveau, die:
- Het vak van secretaresse aantoonbaar beheerst, met als pre, ervaring als bestuurssecretaresse bij een overheid;
- Pro-actief is en oplossingsgericht werkt;
- Bedreven is met MS Office;
- Goede mondeling en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid heeft in de Nederlandse taal;
- Geen moeite heeft om een telefoongesprek (en eenvoudige correspondentie) in het Engels te voeren met als pre Frans/Duits.
Hoe wij jouw bijdrage waarderen
- Een bruto maandsalaris o.b.v. een 36-urige werkweek, van minimaal € 2.970,49 en maximaal € 4.170,46 in schaal 8;
- Individueel Keuze Budget (IKB) van ca. 22%, incl. vakantiegeld (8%) en een structurele eindejaarsuitkering (8,3%). Dit budget komt bovenop je vaste salaris en kun je laten uitbetalen wanneer jij hier behoefte aan hebt. Of je kunt het inzetten voor de aankoop van bv. een fiets, sportabonnement of extra verlof;
- Mogelijkheden om gedeeltelijk flexibel en plaats onafhankelijk te werken;
- Een ontwikkelbudget (PBDI) van € 6.000,- voor de looptijd van 5 jaar met voldoende mogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen;
- Pensioensopbouw bij ABP.
Werken als Provincie Professional
In deze functie maak jij deel uit van het cluster Secretariële en Administratieve Ondersteuning (S&A). Hier maken we werk van de persoonlijke en professionele ontwikkeling van onze ondersteuners. Vanuit dit cluster zijn 55 secretariële en administratieve professionals verspreid over de organisatie aan het werk voor Limburg.
S&A is daarmee de professionele dienstverlener die de Provincie Limburg optimaal faciliteert in de ondersteuning van gedeputeerden, directie, managers en clusters.
Meer over Provincie Limburg
Als Provincie Professionals willen we maar één ding: Limburg nog mooier, duurzamer en innovatiever doorgeven aan de volgende generaties dan dat zij nu al is. Dat biedt ambitieuze opgaven. Van ons cultureel erfgoed tot ons vernieuwende karakter. Van onze prachtige natuur tot onze logistieke hotspots. En van onze bijzondere euregionale ligging tot aan economische vernieuwingskracht. Al deze complexe en veelzijdige uitdagingen pakken we met beide handen aan. Ieder vanuit zijn eigen expertise. Zo werken we samen met ruim 900 professionals aan de toekomst die Limburg verdient.
Overige informatie
De geselecteerde kandidaat zal aan het einde van de selectieprocedure van ons het verzoek krijgen om een VOG aan te vragen bij de gemeente en na goedkeuring van Justis aan ons te overleggen.
Voor deze functie geldt het risicoprofiel integriteit.