Projectassistent cluster mobiliteit (0,6 fte)

11 december 2024

Ben jij de collegiale rots in de branding die de collega’s van het cluster mobiliteit komt helpen met plannen en organiseren? Samen met jouw collega’s werk jij aan een bereikbaar en toegankelijk Limburg!

Als projectassistent haal jij energie uit het brengen van structuur in het werk van projectteams en het helpen en ontzorgen van collega’s. Jij zorgt ervoor dat vergaderingen en bijeenkomsten tot in de puntjes gepland en georganiseerd zijn. Aan jou is het toevertrouwd om op het juiste moment, op de juiste plek, de juiste informatie beschikbaar te hebben.

Zo maak jij de provincie mooier, innovatiever en duurzamer

Als projectassistent:

  • Weet jij waar en wanneer jouw ondersteuning gewenst is en speel je daar op in;
  • Weet jij goed te plannen en te organiseren;
  • Ben jij flexibel;
  • Draai jij je hand niet om voor besluitvormingsprocessen en het werken met systemen als Teams, Sharepoint en Ibabs;
  • Heb jij minimaal een afgeronde MBO4 opleiding.

Binnen het cluster mobiliteit:

  • Ben jij verantwoordelijk voor het organiseren van vergaderingen en besprekingen;
  • Weet jij planningen, dossiers en adressenlijsten (volledig) te maken;
  • Help je collega’s bij correspondentie, het opstellen van nota’s voor Gedeputeerde Staten én Provinciale Staten, het opstellen van offerte-aanvragen en opdrachtbrieven, het aanvragen van nummers voor financiële verplichtingen en factuurafhandeling;
  • Bereid jij met collega’s bijeenkomsten, events en werkbezoeken voor.

Hoe wij jouw bijdrage waarderen

  • Een bruto maandsalaris op basis van een 36-urige werkweek, van minimaal €2.642,80 en maximaal € 3.702,39 in schaal 7;
  • Individuele Keuze Budget (IKB) van ca. 22%, incl. vakantiegeld (8%) en een structurele eindejaarsuitkering (8,3%). Dit budget komt bovenop je vaste salaris en kun je laten uitbetalen wanneer jij hier behoefte aan hebt. Of je kunt het inzetten voor de aankoop van bv. een fiets, sportabonnement of extra verlof;
  • Mogelijkheden om gedeeltelijk flexibel en plaats onafhankelijk te werken;
  • PBDI budget van € 6.000,- voor de looptijd van 5 jaar met voldoende mogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen;
  • Pensioensopbouw bij ABP.

Werken als provincie professional

Als projectassistent maak jij deel uit van het cluster Secretariële en Administratieve Ondersteuning (S&A). Hier maken we werk van de persoonlijke en professionele ontwikkeling van onze ondersteuners. Vanuit dit cluster zijn 55 secretariële en administratieve professionals verspreid over de organisatie aan het werk voor Limburg.
S&A is daarmee de professionele dienstverlener die de Provincie Limburg optimaal faciliteert in de ondersteuning van gedeputeerden, directie, managers en clusters.

In deze functie ben jij de ondersteunende spil van het cluster Mobiliteit. In dit cluster wordt de koers voor de toekomst van Limburg getekend als het gaat verkeer en vervoer. Hier wordt gewerkt aan een efficiënte, veilige en duurzame afwikkeling van het personen- en goederenvervoer via de weg, het spoor en het water in en door Limburg. Aan dat uitdagende werkveld mag jij een bijdrage leveren.

Meer over Provincie Limburg

Als provincie professionals willen we maar één ding: Limburg nog mooier, duurzamer en innovatiever doorgeven aan de volgende generaties dan dat zij nu al is. Dat biedt ambitieuze opgaven. Van ons cultureel erfgoed tot ons vernieuwende karakter. Van onze prachtige natuur tot onze logistieke hotspots. En van onze bijzondere euregionale ligging tot aan economische vernieuwingskracht. Al deze complexe en veelzijdige uitdagingen pakken we met beide handen aan. Ieder vanuit zijn eigen expertise. Zo werken we samen met ruim 900 professionals aan de toekomst die Limburg verdient.

Overige informatie

De geselecteerde kandidaat zal aan het einde van de selectieprocedure van ons het verzoek krijgen om een VOG aan te vragen bij de gemeente en na goedkeuring van Justis aan ons te overleggen.


Solliciteren

We sluiten deze vacature bij voldoende sollicitaties. Reageer snel en simpel via de solliciteer-knop! Is dit toch niet jouw baan, maar ken je iemand die er wel helemaal bij past? Tip hem of haar dan. Je maakt diegene én ons erg blij. Alvast bedankt!

Meer informatie

Heb je vragen? Wij hebben de antwoorden. Bel gerust met Cècely Loontjens, clustermanager Secretariële en Administratieve Ondersteuning, op +31(0)6 52 08 62 93.