Subsidie Branding Limburg 2021-2022 (Nadere subsidieregels Branding Limburg 2021-2022) (vervallen)
De Provincie Limburg biedt subsidie voor het stimuleren van activiteiten binnen of buiten de Nederlandse provincie Limburg die het ‘merk’ Limburg inhoud en zichtbaarheid geven.
Het accent ligt daarbij in 2021-2022 op activiteiten die positief bijdragen aan het imago en de reputatie van de provincie Limburg als innovatieve (arbeidsmarkt)regio waar volop kansen zijn voor talent en met als doel om eigen talent voor de regio te behouden en nieuw talent aan te trekken.
Voor wie
Organisaties zoals stichtingen, bedrijven, coöperaties, verenigingen etc.
Waarvoor
Doel van de branding-inspanningen van de Provincie Limburg is het stimuleren van activiteiten binnen of buiten de Nederlandse provincie Limburg die het ‘merk’ Limburg inhoud en zichtbaarheid geven. In het kader van deze nadere subsidieregels ligt het accent op activiteiten die positief bijdragen aan het imago en de reputatie van de provincie Limburg als innovatieve (arbeidsmarkt)regio waar volop kansen zijn voor talent. Met als doel eigen talent voor de regio te behouden en nieuw talent aan te trekken.
Voorwaarden om een subsidie te kunnen krijgen zijn onder andere:
-
Het project dient zich expliciet te richten op de in de regeling gedefinieerde doelgroep.
-
Het project dient uitvoeringsgereed te zijn.
-
De eigen bijdrage van de subsidieaanvrager mag voor maximaal 30% bestaan uit ‘in kind’ bijdragen.
-
Het project voorziet in een systematiek om het effect van de voorgestelde activiteiten te meten.
Om in aanmerking te komen voor een subsidie binnen de deze call dient een project tevens te voldoen aan de volgende specifieke criteria:
- De voorgestelde activiteiten sluiten aantoonbaar aan bij specifieke unieke kenmerken van de Nederlandse provincie Limburg als innovatieve regio waar volop kansen zijn voor talent.
- Het project toont aan dat de voorgestelde activiteiten de doelgroep zowel op inhoud als op vorm en aanpak aanspreken en weten te bereiken.
- De voorgestelde activiteiten hebben een aantoonbare positieve impact op het beeld dat de doelgroep heeft van de Nederlandse provincie Limburg als aantrekkelijke innovatieve regio om zich te vestigen, dan wel gevestigd te blijven.
De mate waarin projecten voldoen aan de hierboven genoemde specifieke criteria, wordt door de Adviescommissie Branding Limburg beoordeeld conform de gradaties met bijhorende punten zoals uitgewerkt in de beoordelingsschema’s van in bijlage 1 en 2 van de regeling.
Voor de volledige voorwaarden adviseren wij u naar de volledige tekst van de regeling te kijken.
De subsidieaanvraag kan worden ingediend vanaf 21 december 2021 en dient uiterlijk 11 april 2022 compleet te zijn ontvangen door Gedeputeerde Staten.
Tot en met 30 april 2022.
- Het te verstrekken subsidiebedrag bedraagt maximaal 70% van de subsidiabele kosten met een maximum van € 100.000,00.
- Subsidies kleiner dan € 50.000,00 worden niet verstrekt.
Oude versie regeling
De inhoud van de informatie op deze pagina is met zorg samengesteld. Deze informatie kan echter afwijken van wat er in de subsidieregeling is opgenomen. Bekijk daarom de volledige tekst van bijgevoegde subsidieregeling voor alle criteria, voorwaarden en verplichtingen. Mochten er zich onverhoopt afwijkingen voordoen tussen de informatie op deze pagina en wat er in de subsidieregeling staat, dan moet u uit gaan van de tekst in de subsidieregeling. De tekst in de subsidieregeling is leidend.